FUNCTIONAL TRAINING

Functional training kişiye  hız, güç, denge, patlayıcı kuvvet kazandırır; vücudunuzu daha etkin şekilde kullanmayı öğretir. Böylece hem günlük aktivitelerde hem sporda etkili ve güvenli performans elde edersiniz.

Ekipman çeşitliliği sayesinde hem antrenman programının zorluk derecesini kademeli olarak artırılabilir hem de daha  eğlenceli bir antrenman yapılabilir.

Fuctional training sayesinde çok hızlı bir şekilde sıkılaşıp kilo verilebilir. Aynı anda birden fazla kas grubu çalıştığından dolayı , kısa süre içinde çok daha fazla kalori yakılır.

Vücutta özellikle omurga kaslarının ve buna bağlı olarak bütün kas gruplarının çalıştırıldığı antrenman modelidir. Fuctional training günlük yaşantınızda harcadığınız enerjiyi size çok daha ekonomik kullanarak hayatınızı kolaylaştıran ve fazladan enerji rezervi oluşturan bir antrenman proglamlama modelidir.

 

KICK BOKS

Kick Boks, köklerini Tayland’dan aldığı düşünülen ve kaba kuvvetten çok tekniğe dayalı bir savunma sporudur. Doğru teknikle birlikte güç ve tecrübeye de dayanan kick boks, yumruk, tekme, diz ve sınırlı clinch uygulamalarının bir araya getirilmesiyle oluşturulmuştur.

Yüksek enerjili kick boks egzersizleriyle kalori yakıp, vücudunuzun tamamını çalıştırabilirsiniz.
Eğer kalçaları sürekli çalıştıran, kalorileri yakıp kül eden bir antrenman arıyorsanız yüksek enerjili kick boks rutini sizin için en iyi tercihlerden birisi olabilir

 

REFORMER PİLATES

Aletli pilates son zamanların en dikkat çeken egzersiz yöntemlerinden biri. Aletli pilates kısa zamanda forma girmeni sağlar. Zamanla çalışma hayatından doğan stres masa başı çalışma koşulları psikolojik durum , nasıl durduğunu etkilemeye başlar. Bu da vücutta postür bozukluklarına yol açar.feat training box ta doğrudan postüre yönelip dik durmanız sonrada sıkılaşman hedeflenir.

CROSSFİT

Fiziksel egzersiz ve rekabetçi spor anlayışına dayanan CrossFit zaman karşı yüksek yoğunluklu eğitim programları, olimpik halter, pliometri, powerlifting, jimnastik, kettlebell lifting, beden eğitimi, strongman ve benzeri spor aktivitelerini içerir.

CrossFit antrenmanları WOD adı verilen ve açılımı workouts of the day (günün antrenmanı) olarak belirlenir. WOD'lar hergün değişkenlik gösterir.

WOD'lara ideal katılım haftada 3 - 5 gün arasındadır ve sınırlı katılım vardır. Her bir WOD bir önceki günden farklıdır. WOD'lar zaman sınırlaması olan ve yüksek yoğunluklu antrenmanlardır. WOD'a başlamadan önce kısa bir ısınma antrenmanı yapılır. Bazı CrossFit salonları, ısınma antrenmanından sonra 12 ila 15 dakika yüksek güç antrenmanı da yapar ve ardından WOD'a geçer.

TOP